Hello!
Varbabou best friend since March 2011



Tagboard!


My Post

cerite cintaku ! HON3Y
July 20, 2011

Hello .. Hon3y disini... The others mane ntah .. Suruh buat new post malas sangat ! *Atau bute IT ? WHO KNOWS !! Hahaha .. Okey, aku just nak menceritakan sebuah cerite cinta yg boleh kira lawaklah juga.. Citer ni aq ciplak dari seorang blogger yang tidak kukenali.. Kalau nak reka sendiri aku bukannya pandai.. Maklumlah, gadis melayu terakhir.. Single nie .. But NOT AVAILABLE OKEY ! Hahahahaha... Aku dah serik bercinta dengan Justin Bieber then Mrs. Gomez rampas ... Aku nagis 40hari40malam...Hahahahhaa.. Mrs. Gomez dunt mad oke ! Mr. Bieber used to love me but he likes you .. hahahahhaha... Terpaksalah aku mengundur diri, dan kekal begini ! Cehhhhhh..Lainlah kalo dye nak kan? Sape dye ? ADERLAHHH ! ehhhhhhh ! ape aq melalut nie ... kate na citer psal cinte .. atoyaiii .. huhhh... bacelah nie haaaa :
mengisahkan tentang kisah cinta yang tak kesampaian...puncanya?kene baca kesudahan cerita ini,,..


kakanda : adinda, jomlah tgk wayang?
adinda : tak naklah, adinda takde duit.
kakanda : abang yang belanja.
adinda : baiklah, jom!
kakanda : yee haa!

---------setibanya di panggung-------

kakanda : adinda nak tengok cerita apa?
adinda : umm, cerita apa yang ada?
kakanda : jom kita lihat di sana.
adinda: jom!

---------di tempat jadual wayang-----
1. kumbang menjadi belacan.
2. puteri gemok. siri 2.
3. seorang penjual burger yang menipu.
4. semerah-merah cinta kita.
5. mat rumput. *mat rempit dah insaf. hahaha!
6. hantu baik.

---------memilih cerita nombor 4-----

adinda: bayar lah tiket bang.
kakanda: oh ya, lupa.
adinda: bodoh btol abang ni.
kakanda: apa? kau bilang aku bodoh?
adinda: ya iya lah. ngapain sih?
kakanda: tak guna, kenapa semua perempuan panggil aku bodoh?
adinda: abang memang bodoh pun. haha!
kakanda: oh, kau mengejek aku ya. tidak apa. mula dari hari ini. kita BREAK!!
adinda: ahh? jangan lah abang.
kakanda: tidak aku akan tinggalkan kau jugak.
adinda: sukahati kau lah.
kakanda: okey bye tak guna!

----------berakhir nya cinta mereka berdua------

hahaha .. putus tanpa perbalahan ! Senang giler kalo ader pasangan mcam tuh ! Hahahahhaha ... XD


Older Post | Newer Post