Hello!
Varbabou best friend since March 2011



Tagboard!


My Post

Apa ? Nak menang iye ?
August 12, 2011

Apa ? Amboii.. Mentang-mentang aku (Hon3y disini !) cakap korng buta it , berlumba-lumba nak buat post iye ? Well, jom kite lumbe post sape paling banyak like ! haaaa ~ tengok yg pasal cerita cinta aku tuh . 14 orang okey yang like . Sweet (Iffah) and Baby (Mira) punye psot bape yg like ? hahaha .. Obviously akulah pemenang ! I am the champion . Eh , Hello korang. *Sibuk nak menang "hello" pun terlupe. Haha . APa cerite ? Dua minggu puasa ini . Okey tak ? Penuh ? Alhamdulillah ! Baguslah puasa penuh2 ni . Banyak pahala.

Honey sebenarnya tak ada cerita pun nak citer . Just nak inform yg Honey dah menang dalam pertaruhan antara Baby and sweet ! yeahhh ! Korang ! apa aku dapat ha ? Can't wait ! Hope dapat iPhone atau ipad pun jadilah ! hahaha.

Talk about iphone , straight dapat idea nak citer apa dekat korang. Bulan ini kan bulan merdeka kan? Dekat sekolah kami (smkis) ada tampalnya sebuah poster . Tentang membuat video merdeka bertemakan ICT DAN KEMERDEKAAN. First tak nak lah masuk . but, honey di "force" dengan kengkawan. Hadiah die lumayan babe ! Cayalahhhh !
First : ipad , sijil & piala setiap seorang beserta rm5000 
Second : iPhone , sijil & piala setiap seorang beserta rm3000
Third & Saguhati :(TAK INGAT HADIAH APA)

That contest open for all scholl in this "beloved" country. But, not for the one who profesional. Macam aku ni okeylah. Profesional nye tak lah . tapi tahulah juga macam mana nak buat nye.  Yg sertai contest ini of caurse lah member group ini. CUma Iffah aje yg tidak terserta kerana contest ini hanya perlukan 4 org. 

Story line nya kami dah dapat ! SO, kalau nak tengok tunggu lepas tarikh penghantaran video itu (7 September 2011) tamat. Baru kami post dekat blog bagi korang tengok. Okey ?
Itu ajelah from The Champion ini . Eh !!!! Korang tahu tak Kingdom ini ada rule ? Dah buat rule sume tu ? Aku tahu ada yang belum ! Jaga ko ! malam ni aku sampai dengan kapak aku ! Wahahahahha ... I'll cut off your stubborn head ! Cehh ! okey,  peace out !


Older Post | Newer Post