Hello!
Varbabou best friend since March 2011



Tagboard!


My Post

Bukan nak maki kau , tapi .. bacalah ..
October 07, 2011

Varbs sayang kau orang tapii ... 
??????

Hey . Bukan nak maki kau , tapi .. .Kau orang marah tak bila ada orang marah kau sebab benda yg bermula dari diri sendiri ? Maksudnya benda yang bermula bukan dari kita. Memanglah marah , tapi post ini just nak tanya , KITA ORANG KE YANG BERSALAH ?! Dia yang mula dulu dia nak marah kita ! Bak kata citer KLGANGSTER "Eh, sial lah puiihh !"

~~~~~

Mana tak sakit hati bila kita just cakap "kawan tikus die un9" dia punya balas :
*cik tikus ! or, real name tu , jangan terasa. Bukan fasal kau, tapi kawan kau 


"ahhhh shitt !
super bitch ahh

erggghh !"


 i mean seriously sebab tikus kau on9 nak marah kitaorang bagai2 .Come on lah ! And, kauorang rasa munasabah tak bila dah malam sikit kita orang nie nak lah mnx maaf WALAUPUN SIKIT PUN X TAHU KNAPA KAU MARAH2! Then dia reply macam nie :
dia cakap dia sebut bagai2 sebab segan kita tahu hubungan "kawan manja" dia dengan tikus tuh ! If segan mana sekalipun , kita orang ini salah ke tahu fasal hubungan kawan kau tu ! Btw , tikus yg cerita dekat kita orang pasal kauorang . Kita orang sikit pun x hamak nak tahulah ! DAMN LAH YOU MAN !


~~~~~


Lepas tu pula dia blok kita orang .Yang dia blok kita orang ni mungkin alasannya munasabahlah sikit sebab kita orang cakap dia bagai2. Itu pun sebab dia cakap kita bagai2. *a litlle bit confussing here !
Urgggh ! Blok kita orang semua pulak tuh !

~~~~~


Sudah tu pula , dah semua geng2 dia yang dahulu boeh dikatakan "kawan Varbs" jugak dah maki2 kita orang . Si **** apa lagi , pantang dimaki. Amek kau kene maki hamun dengan dia balik . Nasib kau x dengar apa dia MAKI kau . PANAS BABE ! okey , Maybe kau anggap kita orang x layak jadi kawan kau sebab kau fikir kau bagus kan . 
Well stop think that you are so better than us lah ! Kita orang rasa agak fool bila tahu yg kau sanggup buat macam ni kan ? 


~~~~~


Notes : Post ini ditulis bukan nak mengutuk orang & bukan nak salahkan orang .
And bukan kita orang nak marah kau . Just nak tanya, salah kita orang eh ?!! :/
~~~~~~
P/s : Pilih kawan , pilih yang sejati . Hidup penuh dugaan . Ada sahaja cabaran menimpa. Ada sahaja kawan makan kawan . Dan ada sahaja kawan tidak puas hati dengan kawan. Choosing a real friend is HARD !
~~~~~~
Cik tikus yg berkenaan : Serius bukan fasal kau. Okey ? Jangan salah anggap ! Kau x bersalah apa2 lah :)


Older Post | Newer Post